تمامی دسته بندی ها

  • تمامی دسته بندی ها
  • دوربین
  • لباس مردانه
  • تیشرت مردانه
  • زیورآلات
  • عینک آفتابی
  • نر افزار و بازی
  • کیف دستی
  • اتوی مو
  • انواع کیف
  • دکوراتیو
  • نور و روشنایی
  • پوشاک مد روز
  • ابزار سلامت
  • لوازم ورزشی
  • ژاکت مردانه
  • کفش ورزشی
  • کالای هدیه
  • بهداشت و مراقبت
  • ساعت
  • موسیقی
  • کلاه و دستکش
  • هدفون
  • لباس خواب
  • دستگاه گیرنده
  • سوپرمارکت
  • ماشین های اداری
  • کت تک
  • کت و شلوار
  • ساپورت
  • پاپیون و کروات
  • کت و دامن
  • کمربند
  • کیف
  • شال و روسری
  • مراقبت از پوست
  • کیف اداری و لپ تاپ
  • گردش و سفر
  • تبلت
  • زنانه
  • طلا و جواهرات
  • لباس زیر و جوراب
  • لوازم شخصی
  • کتونی و کوله پشتی
  • کفش مردانه
  • آشپزخانه
  • خواب و حمام
  • صندل
  • صندل و پاپوش
  • لباس ورزشی
  • مبلمان
  • کفش پاشنه دار
  • لپ تاپ
  • لپ تاپ و الترابوک
  • اسباب بازی و سرگرمی
  • شارژر و پاوربانک
  • لوازم جانبی الکترونیک
  • پلیور و سویشرت مردانه
  • لوازم جانبی
  • ورزشی
  • کامپیوتر
  • اپل
  • اچ پی
  • دل
  • سونی
  • لوازم خانگی
  • آبمیوه گیری
  • تلویزیون
  • چرخ گوشت
  • اسمارت فون
  • اپل
  • سامسونگ
  • سونی
  • نوکیا

خبرهای ورزشی

طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد. معمولاً طراحان گرافیک برای صفحه‌آرایی، نخست از متن‌های آزمایشی و بی‌معنی استفاده می‌کنند تا صرفاً به مشتری یا صاحب کار خود نشان دهند که صفحه طراحی یا صفحه بندی شده بعد از اینکه متن در آن قرار گیرد چگونه به نظر می‌رسد و قلم‌ها و اندازه‌بندی‌ها چگونه در نظر گرفته شده‌است. از آنجایی که طراحان عموماً نویسنده متن نیستند و وظیفه رعایت حق تکثیر متون را ندارند و در همان حال کار آنها به نوعی وابسته به متن می‌باشد طراحان، صفحه گرافیکی خود را صفحه‌آرایی می‌کنند تا مرحله طراحی و صفحه‌بندی را به پایان برند. نوشته شده توسط مهندس آرش سروری: طراح و مترجم قالب های فروشگاهی